Producent | Numer OEM |
---|---|
BOGE | 27-E81-0 |
DAIHATSU | 4853187185 |
DAIHATSU | 4853187185000 |
DAIHATSU | 4853187186 |
DAIHATSU | 4853187186000 |
DAIHATSU | 4853187184 |
DAIHATSU | 4853187184000 |
ISUZU | 9-51630-297-0 |
ISUZU | 9-51630-626-0 |
ISUZU | 9-51630-629-0 |
ISUZU | 9516306650 |
TOKICO | 2157 |
TOKICO | 2276 |
TOKICO | 2549 |
TOKICO | 2583 |
TOYOTA | 48531-20111 |
TOYOTA | 4853120110 |
TOYOTA | 4853112290 |
TOYOTA | 4851029296 |
TOYOTA | 4853119145 |
TOYOTA | 48531-20121 |
TOYOTA | 4853120112 |
TOYOTA | 4853114010 |
TOYOTA | 48511-35011 |
TOYOTA | 4853119155 |
TOYOTA | 48531-20130 |
TOYOTA | 4853129295 |
TOYOTA | 4853114011 |
TOYOTA | 48511-35090 |
TOYOTA | 4853119165 |
TOYOTA | 48531-20140 |
TOYOTA | 4853129296 |
TOYOTA | 4853114030 |
TOYOTA | 48511-39055 |
TOYOTA | 4853119175 |
TOYOTA | 48531-29305 |
TOYOTA | 4853129297 |
TOYOTA | 4853114040 |
TOYOTA | 48511-39255 |
TOYOTA | 4853119235 |
TOYOTA | 48531-29306 |
TOYOTA | 4853180010 |
TOYOTA | 4853114100 |
TOYOTA | 48511-39256 |
TOYOTA | 4853119285 |
TOYOTA | 48531-29395 |
TOYOTA | 4853180054 |
TOYOTA | 4853114110 |
TOYOTA | 485113225 |
TOYOTA | 4853119586 |
TOYOTA | 48531-29435 |
TOYOTA | 4853180204 |
TOYOTA | 4853116090 |
TOYOTA | 4851136050 |
TOYOTA | 4853119596 |
TOYOTA | 48531-29555 |
TOYOTA | 4853180310 |
TOYOTA | 276180 |
TOYOTA | 4853116101 |
TOYOTA | KG4623 |
TOYOTA | 4851139225 |
TOYOTA | 4853119665 |
TOYOTA | 4853112231 |
TOYOTA | 4851029235 |
TOYOTA | 4853116240 |
TOYOTA | KG4791 |
TOYOTA | 4851139226 |
TOYOTA | 4853119666 |
TOYOTA | 4853112260 |
TOYOTA | 4851029236 |
TOYOTA | 4853119125 |
TOYOTA | KG4792 |
Zawieszenie samochodu jest układem, którego zadaniem jest realizacja pewnych, ściśle określonych funkcji. Z konstrukcyjnego punktu widzenia jest to zespół sztywnych i sprężystych elementów łączących koła pojazdu z nadwoziem. Jednym z podstawowych elementów układu zawieszenia samochodowego są amortyzatory.
Głównym zadaniem amortyzatorów jest minimalizacja wszelkich drgań, pochodzących z elementów sprężystych samochodu. ...
Historia marki Sachs sięga 1894 roku, kiedy niemiecki inżynier i zapalony cyklista Ernst Sachs złożył swój pierwszy wniosek o patent na piastę do koła rowerowego. Zaledwie rok później, wspólnie z Karlem Fichtel, założyli zakład produkcyjny precyzyjnych łożysk kulkowych. Popularność wysokojakościowych podzespołów spowodowała dynamiczny rozwój firmy, a zmieniająca się sytuacja na rynku sprawiła, że pod koniec lat 20. Sachs podjęło się produkcji części ...