Producent | Numer OEM |
---|---|
ALLINQUANT | 130024 |
ALLINQUANT | P 210040 |
AUGROS | 5 36 96 75/3 |
BOGE | 32-521-F |
BOGE | 36-A34-0 |
HAVAM | KS4192 |
MAZDA | 8173-28-700 |
MAZDA | 8173-99-281 |
TOKICO | 2201 |
TOKICO | G2202 |
TOKICO | 2316 |
TOKICO | E2694 |
TOKICO | 2572 |
TOKICO | 2815 |
TOKICO | 2125 |
TOKICO | E2882 |
TOKICO | 2265 |
TOKICO | E2572 |
TOYOTA | 48531-80085 |
TOYOTA | 48531-80080 |
TOYOTA | 48531-12340 |
Zawieszenie samochodu jest układem, którego zadaniem jest realizacja pewnych, ściśle określonych funkcji. Z konstrukcyjnego punktu widzenia jest to zespół sztywnych i sprężystych elementów łączących koła pojazdu z nadwoziem. Jednym z podstawowych elementów układu zawieszenia samochodowego są amortyzatory.
Głównym zadaniem amortyzatorów jest minimalizacja wszelkich drgań, pochodzących z elementów sprężystych samochodu. ...
Historia marki Sachs sięga 1894 roku, kiedy niemiecki inżynier i zapalony cyklista Ernst Sachs złożył swój pierwszy wniosek o patent na piastę do koła rowerowego. Zaledwie rok później, wspólnie z Karlem Fichtel, założyli zakład produkcyjny precyzyjnych łożysk kulkowych. Popularność wysokojakościowych podzespołów spowodowała dynamiczny rozwój firmy, a zmieniająca się sytuacja na rynku sprawiła, że pod koniec lat 20. Sachs podjęło się produkcji części ...