Producent | Numer OEM |
---|---|
A.P. | HB 8134 |
A.P. | HB 8132 |
FORD | 5 029 617 |
FORD | 88 BB-7550-B3A |
FORD | 6 178 401 |
FORD | 88 BB-7550-D1A |
FORD | 6 178 403 |
FORD | 88 BB-7550-EA |
FORD | 6 183 536 |
FORD | 88 BB-7550-EB |
FORD | 6 546 983 |
FORD | 89 PB-7550-AB |
FORD | 6 611 517 |
FORD | 91 BB-7550-AA |
FORD | 5 021 388 |
FORD | 6 828 868 |
FORD | 93 GG-7550-A1A |
FORD | 5 025 992 |
FORD | 6 963 098 |
FORD | 95 GG-7550-C1A |
FORD | 5 025 999 |
FORD | 7 300 529 |
FORD | 5 027 955 |
FORD | 5 029 585 |
FORD | 88 BB-7550-B1A |
HAVAM | AP3477 |
KUMA | 800 522 004 |
Tarcza sprzęgła to kluczowy element składowy sprzęgła samochodowego w układzie przeniesienia napędu. Jej zadanie polega na włączeniu i rozłączeniu napędu między silnikiem a skrzynią biegów, co umożliwia ruszenie samochodem z miejsca oraz zmianę biegów.
Tarcza sprzęgła wykonana jest zwykle z włókien węglowych, szklanych, materiałów organicznych i spieków metali. Składa się z piasty i tarczy nośnej z okładzinami ...
Historia marki Sachs sięga 1894 roku, kiedy niemiecki inżynier i zapalony cyklista Ernst Sachs złożył swój pierwszy wniosek o patent na piastę do koła rowerowego. Zaledwie rok później, wspólnie z Karlem Fichtel, założyli zakład produkcyjny precyzyjnych łożysk kulkowych. Popularność wysokojakościowych podzespołów spowodowała dynamiczny rozwój firmy, a zmieniająca się sytuacja na rynku sprawiła, że pod koniec lat 20. Sachs podjęło się produkcji części ...