Producent | Numer OEM |
---|---|
APEC braking | DSK516 |
BRADI | 1.5293.2.4 |
BRECO | BS 8147 |
CAR | 142.985 |
FIRST LINE | FBD1057 |
MGA | D1244 |
PAGID | 53634 |
PAGID | 54389 |
PAGID | 54398 |
PEX | 140593 |
PEX | 14.0593 |
PILENGA | V670 |
QH Benelux | 57433 |
ROADHOUSE | 6540 10 |
ROADHOUSE | 6540.10 |
ROTINGER | RT 2344 T5 |
ROULUNDS BRAKING | D2298 |
ROULUNDS RUBBER | D2298 |
TOYOTA | 43512-20700 |
TOYOTA | 4351220470 |
TOYOTA | 43512 20470 |
TOYOTA | 4351220480 |
TOYOTA | 43512 20480 |
TOYOTA | 4351232300 |
TOYOTA | 43512 20490 |
TOYOTA | 43512 20580 |
TOYOTA | 43512 20700 |
TOYOTA | 43512 21010 |
TOYOTA | 43512-20470 |
TOYOTA | 43512-20480 |
TOYOTA | 43512-20580 |
TRUSTING | DF429 |
TRUSTING | DF485 |
Skuteczność układu hamulcowego w samochodzie zależy od funkcjonalności zastosowanych w nim tarcz hamulcowych. Bardziej zaawansowane techniczne tarcze pozytywnie wpływają na skrócenie drogi hamowania i lepiej sprawdzają się w ekstremalnych warunkach.
Zadaniem tarcz hamulcowych jest wytworzenie odpowiedniego tarcia, które pozwala zatrzymać samochód. Tarcze przymocowane są na stałe do piast kół i obracają się razem z nimi w trakcie ...