Producent | Numer OEM |
---|---|
APEC braking | DSK 2116 |
AUDI | 8L0.615.601 |
AUDI | 8N0615601B |
BRADI | 09.A652.10 |
BRADI | 09.A652.11 |
Brake ENGINEERING | DI955879 |
BRECO | BV 8849 |
BRECO | BS 8849 |
CAR | HPD 726 |
CAR | 142.726 |
FREMAX | BD-4092 |
fri.tech. | DF742 |
HAVAM | HP57886 |
ICER | 78BD4092-2 |
KAWE | BDR1746.20 |
KAWE | 6646 10 |
MGA | D1494 |
NATIONAL | NBD972 |
OBTEC A/S | 815424259 |
PAGID | 53972PRO |
PAGID | 53972 |
PEX | 14.0050 |
PILENGA | V872 |
ROADHOUSE | 6646.10 |
SEAT | 8N0.615.601B |
SEBRO | 2394 |
SKODA | 8N0.615.601B |
TRUSTING | DF742 |
VAG | 8L0.615.601 |
VAG | 8N0.615.601B |
VW | 8N0.615.601B |
Skuteczność układu hamulcowego w samochodzie zależy od funkcjonalności zastosowanych w nim tarcz hamulcowych. Bardziej zaawansowane techniczne tarcze pozytywnie wpływają na skrócenie drogi hamowania i lepiej sprawdzają się w ekstremalnych warunkach.
Zadaniem tarcz hamulcowych jest wytworzenie odpowiedniego tarcia, które pozwala zatrzymać samochód. Tarcze przymocowane są na stałe do piast kół i obracają się razem z nimi w trakcie ...