Producent | Numer OEM |
---|---|
APEC braking | SHU468 |
Brake ENGINEERING | SH2246 |
DITAS | DPB1014 |
FIRST LINE | FBS539 |
HONDA | 4301SP8000 |
HONDA | 43023SK3E10 |
HONDA | 04431ST3E00 |
HONDA | 04431ST3E50 |
HONDA | 06153SP8000 |
HONDA | 43011SK3E10 |
HONDA | 43015SP8000 |
HONDA | 43015SP8000HS |
MG | GBS90836 |
MG | SFS100090 |
PAGID | H8725 |
PAGID | Q0750 |
PEX | 6161 |
QH Benelux | 1561 |
ROVER | GBS90836 |
ROVER | GBS90836AF |
ROVER | GBS815AF |
ROVER | GBS821AF |
ROVER | SFS100090 |
ROVER | GBS90830 |
ROVER | GBS90830AF |
ROVER | GBS90835 |
ROVER | GBS90835AF |
Hamulec bębnowy w samochodzie to hamulec cierny segmentowy dwuszczękowy. Hamowanie odbywa się w wyniku tarcia wewnętrznej powierzchni obracającego się wraz z wałem bębna, z zewnętrzną powierzchnią szczęk, które umiejscowione są w środku bębna. To właśnie szczęki hamulcowe odgrywają ważną rolę w zatrzymaniu samochodu.
Szczęki hamulcowe to element hamulca bębnowego. Jest to nieruchoma część hamująca, ...
Historia marki TRW sięga 1904 roku, kiedy Charles Thompson, spawacz zatrudniony w fabryce śrub, postanowił przystosować maszyny do produkcji zaworów do silników samochodowych. Rewolucyjna metoda okazała się tak dobra, że Thompson został głównym menedżerem przedsiębiorstwa, które postanowiono nazwać Thompson Products.
W 1958 roku przedsiębiorstwo Thompson Products połączyło się z firmą Ramo-Wooldridge, tworząc spółkę TRW Inc. w ...