Pomiędzy współpracującymi ze sobą elementami samochodu oddziaływają olbrzymie siły tarcia. Aby zniwelować to zjawisko stosuje się smarowanie układów przy pomocy środków smarnych: olejów i smarów. Silniki spalinowe posiadają swój własny obieg olejowy, a wszelkie przekładnie zębate w pojazdach pracują w kąpieli olejowej. Tam, gdzie ze względów ekonomicznych, bądź technicznych nie można zastosować obiegu olejowego praktykuje się smarowanie przy użyciu smaru stałego. Dotyczy to przede wszystkim łożysk, sworzni, przegubów czy prowadnic.
Wysoce uniwersalny smar z dodatkiem dwusiarczku molibdenu (MoS2) – LIQUI MOLY LM 47 Langzeit Fett przeznaczony jest przede wszystkim do smarowania wysokoobciążonych łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w różnych maszynach, a także do przegubów, prowadnic, wałów i innych. Produkt jest bardzo odporny na wymywanie wodą oraz działanie lekkich kwasów i zasad. Chroni wszystkie podzespoły przed nadmiernym zużyciem i korozją.
Wszechstronność zastosowań powoduje, że smar LIQUI MOLY LM 47 Langzeit Fett jest nieocenionym środkiem przy montażu, naprawach i serwisie samochodów, maszyn rolniczych i budowlanych, obrabiarek, bądź urządzeń poligraficznych.
Pojemność opakowania: 400ml