Producent | Numer OEM |
---|---|
ACDelco | AC689581D |
APEC braking | PAD1248 |
CHEVROLET | 93185751 |
CHEVROLET | 93176121 |
CHEVROLET | 93185752 |
CHEVROLET | 93172174 |
CHEVROLET | 93188112 |
CHEVROLET | 93183728 |
CHEVROLET | 93172950 |
CHEVROLET | 93183729 |
CHEVROLET | 93175378 |
CHEVROLET | 93188111 |
CHEVROLET | 93166798 |
DITAS | DFB3668 |
E.T.F. | 121014 |
FIAT | 77363604 |
FIAT | 77364224 |
FIRST LINE | FBP3395 |
fri.tech. | 5560 |
ICER | 181536 |
KAWE | 81572 |
KAWE | 81722 |
NECTO | FD6947A |
NECTO | FD6947N |
OPEL | 93166798 |
OPEL | 93188111 |
OPEL | 1605139 |
OPEL | 1605282 |
OPEL | 93185751 |
OPEL | 1605283 |
OPEL | 93176121 |
OPEL | 1605972 |
OPEL | 1605088 |
OPEL | 93172174 |
OPEL | 93188112 |
OPEL | 1605975 |
OPEL | 93185752 |
OPEL | 1605094 |
OPEL | 93183728 |
OPEL | 1605095 |
OPEL | 93186003 |
OPEL | 1605098 |
OPEL | 93172950 |
OPEL | 1605113 |
OPEL | 93183729 |
OPEL | 1605136 |
OPEL | 1605137 |
OPEL | 93175378 |
PAGID | T1234 |
PAGID | T1631 |
PEX | 7569 |
PEX | 7569S |
QH Benelux | 7502 |
QH Benelux | 7672 |
QH Benelux | 7745 |
ROULUNDS RUBBER | 689581 |
SAAB | 12765397 |
SAAB | 93166943 |
SAAB | 93188112 |
SAAB | 12800120 |
SAAB | 12803551 |
SAAB | 93188111 |
SAAB | 93185751 |
SAAB | 1012800120 |
ScanTech | 403551 |
TRUSTING | 5560 |
VAUXHALL | 93176121 |
VAUXHALL | 93185751 |
VAUXHALL | 93172174 |
VAUXHALL | 93188112 |
VAUXHALL | 93185752 |
VAUXHALL | 93183728 |
VAUXHALL | 93172950 |
VAUXHALL | 93186003 |
VAUXHALL | 93183729 |
VAUXHALL | 93166798 |
VAUXHALL | 93175378 |
VAUXHALL | 93188111 |
WOKING | P988340 |
WOKING | P988300 |
Każdy wie, do czego służy układ hamulcowy w samochodzie – do zatrzymywania go i redukowania prędkości. Układ hamulcowy to z pewnością jeden z najważniejszych elementów konstrukcji samochodu. Hamulce mają szczególny wkład w bezpieczeństwo i komfort jazdy. Dlatego niezwykle istotne jest, by odpowiednio zadbać o cały układ i jego podzespoły oraz utrzymywać go w dobrej kondycji.
Podstawowym elementem układu hamulcowego są klocki hamulcowe, należące do ...
Historia marki TRW sięga 1904 roku, kiedy Charles Thompson, spawacz zatrudniony w fabryce śrub, postanowił przystosować maszyny do produkcji zaworów do silników samochodowych. Rewolucyjna metoda okazała się tak dobra, że Thompson został głównym menedżerem przedsiębiorstwa, które postanowiono nazwać Thompson Products.
W 1958 roku przedsiębiorstwo Thompson Products połączyło się z firmą Ramo-Wooldridge, tworząc spółkę TRW Inc. w ...