Tylko nowe częsci samochodoweProfesjonalna pomoc w doborze częściDarmowa dostawa od 250 PLNRabaty i promocje do 12%Bezproblemowe zwroty i wymiany

[email protected]Konsultanci dostępni:         pn-pt 8.00-20.00          sob. 9.00-17.00

Kup część
Wybierz swój samochód
Marka
Model
Typ
Jesteś tutaj:

Części Hummer

Wybierz model samochodu marki Hummer

Hummer – zachcianka amerykańskiej armii

W 1979 roku amerykański rząd ogłosił konkurs na zaprojektowanie i zaopatrzenie armii w zupełnie nowe pojazdy typu High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicles (Wielozadaniowe Pojazdy Kołowe). Samochód miał zastąpić wysłużonego M151 MUTT, mieć wszechstronne zastosowanie, sprawdzać się w warunkach bojowych i nadawać się do transportu lotniczego. W przetargu zwyciężyła firma AM General Corporation ze swoim Hum-Vee. Tak powstał zalążek pomysłu, by stworzyć także cywilną wersję tego pojazdu, którą nazwano Hummer.

Krótko o historii Hummera

Historia marki sięga wspomnianego wyżej 1979 roku. W 1992 roku rozpoczęła się jednak cywilna kariera modelu Hum-Vee, którego nazwę zmieniono na Hummer. Pierwszy egzemplarz Hummera opatrzono symbolem H1. W roku 1999 prawa do marki w całości wykupił koncern General Motors, samochody budowano jednak nadal w fabrykach AMG. W 2002 roku na rynku pojawił się Hummer H2 – w wersji SUV. Trzy lata później wprowadzono na rynek jego następcę – model H3. W roku 2010 z powodu kłopotów finansowych General Motors, zaprzestano produkcji cywilnej odmiany Hummer.

Rozwiązania konstrukcyjne

Hummery są osadzone na solidnej ramie i sztywnemu nadwoziu. Zastosowanie reduktora i blokady obu mostów sprawia, że samochody doskonale radzą sobie z terenem niedostępnym dla większości obecnych na rynku aut – nawet tych z segmentu SUV.  Hummera prowadzi się pewnie, a samochód bez najmniejszych problemów wybiera wszelkie nierówności na drodze. Warto zaznaczyć także zaskakująco precyzyjne, zębatkowe układy kierownicze.

Co trapi Hummera?

Modele Hummer oferują bardzo wysoki poziom komfortu i nie nastręczają wielu kłopotów (bardzo niska awaryjność). Oczywiście większość zależy od kierowcy i eksploatacji samochodu. W niektórych egzemplarzach dochodzi do usterek w obszarze zawieszenia. Zużywają się elementy wahaczy, a po sporym przebiegu zużyciu mogą ulec amortyzatory. Ponadto awarii można doszukać się także w układzie kierowniczym, gdzie uszkodzeniom może ulec stabilizator (zwykle wyeksploatowane łączniki).

Wyszukaj

Po nazwie części

Po numerze części

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

 


Obsługujemy płatności
Obsługujemy płatności
Copyright © 2009-2017 NoweCzesci.pl
Szybki kontakt