Producent | Numer OEM |
---|---|
APEC braking | DK6089 |
APEC braking | DSK 774 |
AUDI | 1J0.615.301E |
AUDI | 1J0.615.301P |
BRADI | 09.7012.10 |
BRADI | 1.5832.2.4 |
Brake ENGINEERING | DI955638 |
BRECO | BS 8280 |
BRECO | BV 8280 |
CAR | 142.747 |
DOYEN | RDV008 |
FREMAX | BD-5603 |
FREMAX | BD-5603-50 |
fri.tech. | DF511 |
HAVAM | HP 57772 |
ICER | 78BD5603-2 |
KAWE | 6546 10 |
MGA | D1191 |
NATIONAL | NBD876 |
OBTEC A/S | 815424239 |
PAGID | 53954PRO |
PAGID | 53954 |
PEX | 14.0639 |
PEX | 14.0639N |
PILENGA | V159 |
ROADHOUSE | 6546.10 |
ROADHOUSE | 8390.06 |
SEAT | 1J0615301M |
SEAT | 1J0.615.301E |
SEAT | 1J0615301P |
SEBRO | 7085 |
SEBRO | 2348 |
SIMER | D2063 |
SKODA | 1J0.615.301E |
SKODA | 1J0.615.301M |
TRUSTING | DF511 |
VAG | 1J0.615.301E |
VAG | 1J0.615.301P |
VAG | 1J0.615.301M |
VW | 1J0.615.301E |
VW | 1J0.615.301P |
VW | 1J0.615.301M |
Skuteczność układu hamulcowego w samochodzie zależy od funkcjonalności zastosowanych w nim tarcz hamulcowych. Bardziej zaawansowane techniczne tarcze pozytywnie wpływają na skrócenie drogi hamowania i lepiej sprawdzają się w ekstremalnych warunkach.
Zadaniem tarcz hamulcowych jest wytworzenie odpowiedniego tarcia, które pozwala zatrzymać samochód. Tarcze przymocowane są na stałe do piast kół i obracają się razem z nimi w trakcie ...